En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Jenny - 17 december 2015 23:45


Idag har jag städat här hemma och det i sällskap av bästa gänget.


       


Vet inte om dom var till så mycket hjälp direkt, men moraliskt stöd iallafall.

När jag var klar så intog jag soffan tillsammans med dom för att kika tv en stund.

Som ni ser så föll "Animal Planet" samtliga i smaken.


   


Sen tog jag en promenad med Bella, tyckte rödingen skulle få lite egentid då det var ett tag sedan.

Vilket hon alltid uppskattar massor, så vi körde lite lydnad och hade allmänt kul.

Sen så fick Bumbi studsa upp i skogen här bredvid på egna tassar, lika uppskattat det.

Sen tog jag pansar grisarna på en sväng med, dock fick dom bara en i koppel idag. 

Vi gick runt bruket.


 


Eftermiddagen flöt på, likaså kvällen och nu är det dags att krypa ner i sängen.

Världens sötaste bumbibjörn hjälpte mig att hålla koll när jag skulle förbereda deras frukost till imorgon.
Så att det blev rätt mängd mm, hon är ju bra speciell denna tjej.


     


Så nu säger vi godnatt.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards