En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Jenny - 10 november 2014 09:14



Gänget och jag klev upp 08.30 idag, vaknade av att Baileys "stampade" runt på golvet.

Det är hans sätt att väcka mig på om han vill ut.

Så då klev vi upp, dem fick kissa och sen frukosten serverad.

För att sedan gå ut igen och nu myser vi inne i soffan.


Kan säga att klåda, ögon som sved mm blivit så mycket bättre redan sen vi klippte ner Boss.

Så det att jag inte behöver hålla på att borsta mm varje dag gör STOR skillnad helt klart.

Så det känns kanon!!!


Men det bästa med denna dag är nog ändå att samtalet från nya jobbet kom.

Det är dygnspass och det är så skönt att jobba så det finns inte.

Två pass innebär att man fått ihop 48tim liksom.

Så jag har intro ons-tors och lör-sön, så ska jag samtidigt kolla vilka mer pass jag kan ta på mig efter det.

Känns så BRA och jag är så sjukt lycklig!!!!


Nu ska jag klä på mig och sen dammsuga som jag gör varje morgon här hemma, sen får det bli skogen med grabbarna. Bella ska få komma ut en stund ensam med matte senare.


Wihoo bra dag idag!!


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards