En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Jenny - 3 november 2014 12:55



Tog Bella och kameran med mig till skogen här brevid.

Första gången hon fick komma ut en "längre" stund i skogen utan dem andra två och andra gången någonsin i skogen för lill tjejen.

Hon tyckte det var himla spännande och gjorde som alla valpar.

Bet på alla pinnar, kottar mm..

Men hade hela tiden stenkoll på matte som hittade svamp som vanligt.


                                                                             


Tog även några med mobilen, fotogalen som man är..


                             


Väl hemma igen så fick hon gå in och lägga sig och tugga ben i hundrummet.

Boss fick ben i hallen, sen tog jag Baileys på en promenad.


     


Rastade "småttingarna" när vi kom hem igen och så busa dem lite.

Sen fick Bella och Baileys gå in i hundrummet för att sova lite, medan Boss fick egentid med matte.

Jag åt lunch, värmde resterna från middagen igår.


Bella har precis fått lunch och dem har fått vara ute för att kissa mm..

Nu har hela gänget deckat i soffan.

Så tänkte lägga mig ner ja med och kika lite tv.


Hugs And Kisses


Av Jenny - 3 november 2014 09:41



Ja då var det ny vecka igen och bara 3 dagar kvar sen är mamma hemma.

Får se om paketet kommer idag som hon skickat hem innan, det hade iallafall lämnat Örebro inatt.

Så borde ha det idag eller imorgon.


Nu på morgonen var tanken att jag skulle åkt iväg på möte, men det blev inställt.

Fick ett samtal, så vi tog det över telefonen istället.

Så jag har kunnat mysa med mina 4benta istället, vilket aldrig är fel.


Men nu har dem sovit färdigt och börjar busa istället.

Så tänkte ta Bella till skogen här bredvid snart, så att hon får upptäcka lite.

Grabbarna får vara hemma medan, så tar jag dem sen.


Nu ska jag klä på mig och fixa lite.

Här under kommer bilder från morgonen.


                   



Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards