En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Jenny - 24 april 2015 23:15


Nu ikväll så blev det årsdebut för min egen del, nämligen grilla lite.

Och satan så gott det var, som jag längtat.


 


I och med att jag legat sjuk innan så har det liksom inte blivit av, men nu äntligen.

Baileys höll mig sällskap medans.


Sen när hundarna hade fått sin middag, så tog jag en kvällspromenad med Bella.

Tänkte att hon med skulle få springa av sig lite och så var det så underbart väder.


                                       


Stör mig lite att jag inte kommer ställa på söndag.

Då båda är super fina i kropparna nu och tror faktiskt att det hade kunnat gå riktigt bra.

Men bara gilla läget i och med att jag varit sjuk, sen att Bella inte slutat löpa.

Hade inte blivit en kul tågresa med dom två, samt inte snällt mot någon av dom.

Framförallt inte Baileys.

Säkert någon mening med att vi inte kom iväg..

Önskar mina vänner lycka till och så ser jag fram emot bilder.

Vi laddar för nästa och njuter av att kunna träna mm igen.

Glad att jag mår bättre och att löpet snart är helt över.


Såg "Lets Dance" finalen nu ikväll och håller inte alls med om att Stenmark skulle vinna.

Marie var så mycket bättre, men nu är det som det är.


Nej nu ska jag lägga mig och hoppas på att vi får fin väder imorgon med.

Godnatt!


Hugs And Kisses


Av Jenny - 24 april 2015 17:00


Dagen började med rastning av dom 4benta som vanligt.

Och sen gjorde jag mig klar för en tripp till stan, tog bussen in.

Mötte upp brorsan, käkade lunch och sen uträttade vi några ärenden.

Lollo hade lunch så vi åkte förbi hennes jobb, snackade lite och sen körde bror hem mig.


Återigen så rastades hundarna, sen tog jag med mig Baileys för en längre promenad.

Han behöver annat att tänka på nu när Bella luktar ännu mer "mums", i och med höglöp.

Men det borde ju vara över snart kan man tycka och att man återigen kan ha dom tillsammans.


Var riktigt nice att komma ut med Baileys och han njöt till max.

Plaskade vatten och fick springa av sig alla energi.

Väl hemma igen så fick han en dusch och sen somnade han gott.


                                                           



 
 

Var även tvungen att testa filma i "långsamt" läge.

Blev rätt coolt..



 

Hugs And Kisses 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards