En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 april 2015

Av Jenny - 19 april 2015 23:00



Less på att vara sjuk nu, men inte mycket man kan göra mer än vila och gilla läget.

Idag har jag bara legat i soffan och kikat filmer.


Först ut var "Fast 7" och den var SUPER!!!

För att inte avslöja för mycket, men slutet var så fint.

Och ja man fällde en och annan tår, eller rättare sagt en flod typ.

MÅSTE SES!!!



Såg även "Sune i fjällen" sen, men den var inte direkt bra alls.

Nu känns det som det är dags för dom att lägga ner dom filmerna.


Som sagt inte mycket annat än vila, filmer och mys med dom fyrbenta.

Längtar som en tok tills detta löp är över, så att det kan bli som vanligt här hemma.

Samt att jag blir frisk och kan återgå till vardagen ordentligt.

Less på detta nu.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 19 april 2015 10:15


Idag blir vår fina tjej 9mån!!!!

Och är därmed junior, tiden går så fort!!

Tyckte inte det var längesen mamma såg bilden som gjorde att hon föll som en fura.

Tog bara någon dag så åkte jag, bror och barnen ner för att hämta hem denna underbara tjej.

Ångrar inte en dag att vi skaffade henne, underbart psyke och en så super trevlig individ.

Passar perfekt in här med oss.

Ska bli så kul att få visa henne i officiell klass i utställningsringarna från och med nu.


GRATTIS finaste Bella!


                 


Vi skulle debuterat officiellt den 26/4 i Västerås, men då fröken löper och jag är sjuk.

Hon kommer antagligen va i höglöp, så har jag valt att inte åka.

Då dom inte kommer hinna få den motion dom är vana vid, samt att det inte är schysst mot Baileys.

Att behöva resa med en tjej som luktar MUMS.

Men vi får ladda för nästa utställning istället, även om vi såg fram emot denna.

Sen ser det ej ut som jag själv kommer vara helt frisk tills dess heller, iallafall inte så man har full kraft i kroppen igen.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards