En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Jenny - 1 april 2015 20:08


Även denna dag har varit SUPER!!

Tänk att livet tagit en sådan vändning som det faktiskt gjort?!


Idag var det dags för ännu en cykeltur med Baileys, varannan dag är lagom.

Så tanken är mån, ons och fredag.

Med 10-15min promenad före och efter, så att kroppen ej är eller blir så stel.


           


Baileys skötte sig bra faktiskt, även om han som vanligt var väldigt "taggad".

Men jag är ju van efter 2,5år tillsammans, är ju sådan som han är liksom.

Han satt och njöt en stund i solen när vi kom hem, sen däckade han i biabädden.

Så man kan nog säga att han var nöjd efter sin träning.


     


Underbaraste killen och klart snyggast i Iggesund!


Medans hundarna sov gott så passade jag på att cykla till affären.

Behövde lite mjölk mm.

Blev lite små fix och sen lunch för min del när jag var tillbaka hemma.

Soppa blev det, tanken var sallad men nää.


Bella har ju en ny favvo plats, sitta på ena soffkanten och spana ut genom fönstret bakom gardinen.

Så nu kan pälsklingarna hålla koll på kvarteret ihop.


       


På eftermiddagen så tog jag med mig Bella till skogen.

Solen sken fortfarande och det var helt super härligt att komma ut i skogen.

Tränade lite inkallning mm och fröken skötte sig som vanligt SUPER!

Idag slank inte massa pinnar ner i magen heller, hon verkar börja förstå man ej ska äta dom.


                                                                       



Finns ingen som denna tjej, hon har verkligen fångat mig.

Så underbar på alla sätt och vis, trots sina cm över standard.

Kan inte annat än vara tacksam min älskade mor som fastnade för prinsessan!


Blev ett 30min pass på motioncykeln sen, satan så jobbigt det var.

Märks att man rört sig en del innan idag, för benen kändes lite trötta.

Men det var skönt oavsett och man känner i kroppen att det går åt rätt håll.

Hoppas vågen säger det sen med, annars blir man lätt irriterad.


Till middag så blev det inget mer avancerat än potatismos och stekt kyckling.

Hade ingen inspiration, men var helt ok och självklart grönsaker till.

Sen fick hundarna sin middag och vi tog en kort sväng runt kvarteret.

Efter det blev det dusch för min del och sen enbart slapp framför tv:n.

Känner mig sådär härligt trött, så ska nog kunna komma i säng skapligt ikväll skulle jag kunna tro.


Jo just de, fått mail om intervju nästa vecka.

Så vi får se om detta blir något, man kan ju aldrig få för mycket arbete liksom.

Eller jo det kan man väl, men lite mer skadar ej.


Ha en fortsatt bra kväll och sovgott på er sen.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards