En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Jenny - 26 februari 2015 15:57


 


Idag fyller min älskade lillebror 31 år, något yngre på bilden ovan.

Trots att vi inte alltid dragit jämnt, så är jag stolt över att du är min bror.

Allt du varit med om och gjort, har gjort dig till den underbara människa du är idag.

GRATTIS och vi ses imorgon, med tanke på att du jobbar idag.


Då vi har bilen så blev det en tur till skogen med hundarna.

Tyckte dem skulle få se något annat än dem vanliga svängarna, sen är jag själv rätt trött.

Pga förkylningen mm, så det passade perfekt!

Som alltid var det super att komma ut en sväng med bästa sällskapet.


                                       


Nu blir det slappa och fortsätta att kurera sig, så att man är helt återställd snart igen.

Hatar att vara sjuk, men inte mycket man kan göra åt det liksom.


Imorgon ska vi som sagt in för att fira brorsan, smörgåstårta osv.

Samt så får man träffa pappsen och hans sambo med, det var ju inte direkt igår.

Men blir ju så när man bor på olika håll och har sitt eget liksom.

Sen är jag dålig på att åka iväg osv, trivs bäst hemma jag.


Annars så är allt som vanligt numera toppen, bakslaget igår är löst.

Tvivlade ej på det, men kändes grått just då och känns kanon det löste sig snabbt.


Nu blir det soffläge igen, ha en fortsatt bra dag!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 26 februari 2015 12:28



Hade hoppats på att förkylningen skulle gett med sig när man vaknade.

Men det hade väl varit för bra för att vara sant liksom.

Oavsett så blev det frukost i form av gröten som vanligt och sen slappa i soffan.


Tog dock dem få krafter jag hade och begav mig upp i skogen här bredvid med hundarna.

Solen kikade fram ett tag och hundarna behöver ju sitt oavsett hur man mår liksom.


                             


Som alltid trevligt komma ut en sväng i deras sällskap och dem uppskattade att få springa av sig.

Somnade gott när vi kom hem igen, även om det inte var en super lång stund som vi var ute.


Sov en stund jag med, febern tog ut sitt rätt om man säger så.

Men tror ej att det blir värre av att man går ut en stund i friska luften heller.

Så minst en gång om dagen ska hållas.


Fick ett bakslag på annat plan idag, men inget som inte går att lösa.

Även om jag "krascha" rejält precis när man fick det, så fick underbara människor runt en snabbt på fötter igen.

Inget ska få ner mig i botten igen och absolut ej detta, klarade ej idioter av det.
Så ska inte detta lyckas heller, man behöver bara tänka positivt så löser det sig.


På kvällen så blev det taco till middag, finns ju nästan inget godare liksom.

Ingen direkt aptit, men det är ju lättare äta sånt man verkligen gillar när man är sjuk.

Än sånt man ej är så stort fan av liksom.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards