En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Jenny - 13 februari 2015 20:29


Dagen började som vanligt med rastning mm av hundarna.
Sen bar det av in till Hudik för intervju angående det nya jobbet.

Och det kändes verkligen SUPER och så trevlig "kund".

Jobbet i sig verkar PERFEKT med, så nu är det bara att avvakta och hoppas att "kunden" kände som mig.


Mamma hämtade upp mig sen och små grabbarna var med.

Så åkte vi och handlade lite på Maxi till middagen och dem hade så man fick provsmaka äpplen.

Åhh jisses så goda äpplen det var, självklart köpte man med några hem.

Kan varmt rekomendera att ni köper dessa!!!


   

Sen bar det av hem hit för att laga middag och äta gott.

Blev fläskkotlett, potatisgratäng, sås och grönsaker.

Vi alla tyckte det var super gott, till och med lille Kevin.

Sen blev det lite bus innan mamma och små grabbarna åkte hemåt.


Hundarna fick sin middag och sen tog jag Baileys på en kvällis.

Han var super duktig ikväll, så lyhörd så att jag blevnästan chockad.

Tränade lite lydnad och det flöt på som aldrig förr.

Mattes fina kille, idag var han verkligen den där pärlan jag vet att är!!!


När jag kom hem så böt jag och tog med mig Bella ut på en sväng.
Hon var lika underbar som alltid att träna med.

Måste verkligen gå kurs med denna tjej, kommer vara så kul!!!!


             


Så nöjd med träningen idag, duktiga mina "grisar".

Skulle aldrig vilja byta ut dessa två, mycket glad matte idag!!!


Nu har jag duschat och kikar lite tv, hundarna sover sött.


Hugs And Kisses






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards