En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Jenny - 15 februari 2015 22:08


Haft en sådan där mys dag idag när jag inte gjort mycket alls.

Såg bla första och andra transformers filmerna.

Tog en sväng med Bella där vi bar anjöt och hade skoj.

Hon fick sprina lite lös och bara vara, tyckte det räckte efter gårdagen.


Vid 17 gick jag den gemensamma hundpromenaden här i Iggesund.

Var ett tag sedan, så det var riktigt kul att vara tillbaka.

Baileys var den som fick följa med denna söndag, då jag tyckte det räckte med gårdagen för Bella som sagt.

Blev 8 hundar sammanlagt med tillhörande mattar.

Super att träffa lite gamla ansikten igen och så var det en del nya man ej träffat sen innan.

Nu saknades ju några av dem som varit med dem andra gångerna, pga sjukdom mm..

Så hoppas på att  dem snart är tillbaka.

Ser fram emot att gå nästa söndag igen, om man inte råkar jobba.


Bilder från promenaden:


     


Hade fler på hela gänget som var med, men pga vissa hot jag fick förut så kan jag ej lägga ut dem.

Då en ägare tyvärr råkade finnas med på dem..

Men oavsett så var det en grymt härlig promenad på c:a 1tim med massa prat och en del skratt.


Blev middag efter, gjorde bara varma mackor idag.

Det räckte och fyllde funktionen som mat ska ha, samt så var det GOTT!


Sen blev det film igen och denna gång "Hallonbåtsflyktingen".

Svensk komedi och ja den va ju iallafall lite udda kan man säga, men man fick ju skratta med.

Lugn kväll som nu börjar lida mot sitt slut, denna tjej ska strax krypa ner.

Tror jag kommer sova som en prinsessa, riktigt gott.

Hundarna har redan lagt sig för natten och sover sött.


Hoppas alla haft en bra dag/kväll.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards