En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Jenny - 14 april 2015 21:37



Dagen började med strålande sol och det var riktigt skönt ute.

Så passade på att njuta några timmar ute på gräsmattan med dom bästa.


     


Så sjukt tacksam att dessa två är min/våra, underbarare hundar får man leta efter.

Sen var jag iväg för att fixa lite saker, bla handla lite.

Och efter det så blev det förbereda middagen.

Kyckling med currysås och ris, så kokade kycklingen och gjorde såsen.

Sen var det bara att koka ris, kan säga att det var SUPER gott!



Var ett tag sedan jag åt detta, så kanske gjorde att man uppskattade det ännu mera. 


Då det mulnade och började bli rätt kyligt på eftermiddagen.

Så blev det tidigare promenader med hundarna än vad som "planen" var.

Bella fick komma ut i skogen en sväng, så hon fick busa av sig lite.

Hon är ju så otroligt lekfull just nu, så det behövs om man säger så.


              


Hon blir bara finare och finare i kroppen just nu, längtar tills hon är "klar".

Kommer nog bli en riktigt vacker dam, vilket aldrig är fel.

Men hennes temperament är ju ännu mer fantastiskt, bara älskar henne på alla sätt och vis.


Sen var det Baileys tur och han fick komma ut på en koppelpromenad.

Kändes i luften att det började bli riktigt kyligt då.

Han var riktigt lugn idag med, tror det gör honom riktigt gott att få mer ensam tid med matte.

I och med att Bella löper menar jag, så blir det ju att man går promenaderna med var för sig.


       


Blev en dusch sen och intog soffan.

Riktigt kyligt både inne och ute nu, hoppas INTE att jag har fått någon bacill mm..

För vill inte bli sjuk igen, det har jag varit tillräckligt denna vinter.

Men tänt lite ljus nu, så hoppas att dom hjälper en få upp värmen.


Suck vad jag drömmer mig bort om att skaffa en fyrbent till...

Gör ju inte saken bättre när man ser alla uber söta valpbilder överallt.

Men jag har löst det som så att jag tittar på mina två grisar när dom var små.


 


Mättar, men tyvärr känner man ju ej den där mysiga valp doften.

Sen är det ju så att tids nog kommer det minst en till, men jag har ej bråttom.

Får ta den tid det tar liksom.


Kikat lite på utställningar med, skönt veta att man ej behöver oroa sig för att fröken ska löpa.

Utan hela utomhus säsongen är i och med detta löp fri från sånt.

Lill tjejen som börjar bli stor, den 19e blir hon 9mån och därmed junior.

Så vi får väl se vart man ska ta ut dom i sommar, men någonstans blir det.

Dels vill jag försöka få certet på Baileys och sen självklart springa lite med fröken med.


Nu blir det lite mer tv, sen sängen och därmed säger jag godnatt nu med.


Hugs And Kisses













Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards