En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Jenny - 9 september 2013 23:27



Lite stå idag med Baileys, bara för att påminna honom.

Han har ju haft en "paus" från allt som har med utställning att göra efter Specialen.

Han har fått njuta av livet och bara vara hund, dels för att jag jobbat en del.

Sen vill jag ej att han ska börja tycka det är trist och anser ej jag behöver ha bråttom.

Så ingen idé att åka Sverige runt liksom.


Iallafall så gick det kanon bra som alltid att träna detta med honom.

Och det trots att vi hade "pirayan" Puma runt oss hela tiden, som även hon fick smaka godiset.

Kul och se hans fokus trots att en halvt galen valp studsar runt oss.

Älskade killen, finns ingen som han  .



 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 9 september 2013 10:14


Upp vid 07 precis som igår, så dagarna kommer se ut ett tag framöver.

Men vad gör det när anledningen är lilla Puma liksom, som sovit hela denna natt med.

Baileys verkar tycka det är lika kul som matte att ha fått hem denna lilla skönhet.

Verkligen blivit super vänner redan.

Har inte hänt så mycket som en liten "olycka" inne, Puma är precis lika duktig som Baileys var som liten.

Eller så kanske jag får ta åt mig äran att vara en bra matte?

Vaken mm så det inte ens blir en chans att det ska hända inne.


Har varit full rulle på Puma, när hon ej tagit sig en sovstund.

Och Baileys är inte sen att haka på och busa med henne heller för den delen.

Han är verkligen toppen med henne, super försiktig och go.

Man kan nog säga att han är en riktig lekfarbror, trots att han själv med är ung än.

Men som sagt han är super snäll och försiktig med lill tjejen.


Nu har dem båda somnat igen, man får ladda batteriet ofta när man är en liten tjej på 8v.

Baileys är inte sen att somna han med, gäller ju ha energi om man ska hålla Pumas tempo liksom.


                   


 
 
 
 
 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards