En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Jenny - 3 september 2013 22:14


Idag bestämde jag mig för att göra lasagne till middag och när ändå det tar lite tid att laga.

Så kokade jag kyckling samtidigt, för att göra currysås till och så extra till hundarna med.

Man måste ju få ge dem lite extra gott ibland liksom.

Annica kom över med, så fick bjuda någon på middag med och det är så mycket roligare när man är fler som äter. Betyget från henne blev "super gott"!

Och det var det faktiskt, mums och mätt blev man.

Tog hennes bil och åkte till skogen med Baileys och Sessan sedan, så dem fick springa av sig lite.

Körde även lite uppletande med dem, en av oss gömde sig och så fick dem leta reda på oss.

Gick fin fint och det var en härlig stund.

Sedan så kikade vi Idol och Svenska Hollywood fruar, man kan ju inte annat än skratta när man tittar på de.

Annica har åkt hem för ikväll, men en trevlig kväll har vi haft igen.

Och nu tänkte jag ta en dusch och sedan blir det lite tv innan sängen kallar.

Har ju faktiskt lyckats vända på dygnet nu, så man ej sitter uppe till 1-2 på natten.

Nu vill jag dessutom att dagarna ska "ticka" på lite, mycket skoj att se fram emot.



         


Hugs And Kisses

Av Jenny - 3 september 2013 16:04



 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 3 september 2013 15:56



 


 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 3 september 2013 14:29



Life is good!

Idag fick jag samtal angående ett jobb som jag sökt som personlig assistent.

Så på torsdag när jag är klar hos Fonus med bouppteckningen, så ska jag träffa "kunden" och sen en av hans assistenter. Så får vi se vad vi tycker om varandra och sen höra lite mer om upplägget.

För dagen så är det varannan mån till tis natt och varannan helgs nätter som det gäller.

Men kan även bli mer så småningom, ser mycket fram emot detta.

Kul om man kunde få något fast liksom och extra kul när "kunden" själv valt ut mig bland sökanden.

Så håller tummarna för att detta går vägen, låter som ett otroligt kul arbete iallafall.


Varit en sväng hos Sofie för att se hur det går för Freya, hon har det bra jobbigt nu.

Men det verkar inte riktigt vilja komma igång "ordentligt", men det kan ju ta tid med som sagt.

Men idag är det ju iallafall 63e dygnet från sista parningen, så tycker allt det borde komma igång nu.

Annars ska dem åka in och kolla så allt står rätt till..

Man vet ju aldrig liksom, skulle oturen vara framma och det ligger en död valp först.

Ja då kommer det ju inte igång liksom, men nu håller vi ju tummarna för att det inte är så.

Utan att hon bara håller på dem och låter oss alla svettas lite.


Precis varit ute med hundarna en sväng och dem var helt galna.

Ja alltså då menar jag full fart och inget annat.

Tänkte kika lite tv nu innan det blir dags att laga middag, har även kört en maskin tvätt och hängt den.

Och dammsugit av här hemma, så varit duktig för idag..

Senare blir det en lite längre promenad och så får vi se vad kvällen bjuder på.


Jo just det stötte på bror och lilleman när jag var iväg och handla.

Alltid så mysigt och se den lille pojken, man blir alldeles varm i hjärtat.

Och han var glad och se faster med, älskade plutten.

Pratade lite med bror med och det under helt lugna former.

Fick säga min åsikt och jag lyssnade även på honom, så ja vi får la se liksom.

Står för det jag känner, tycker och tänker i detta.

Men självklart gör det fruktansvärt ont i hjärtat att det ska vara på detta sättet, vi är ju liksom en familj.

Och vi kommer inte alltid tycka, tänka och känna lika om allt.


Nu ska jag kika lite tv, bara vara, sen blir det middag och promenad.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards