En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Jenny - 18 juli 2012 00:27



Började dagen med att skriva kontraktet på nya lägenheten, så nu är det verkligen helt 100 att den är min   .

Och det känns ju bara så bra, vill flytta NU!!! Men det är inte dags förrän 1 oktober, men tror nog att tiden kommer gå fort tills dess. Eller jag hoppas på det iallafall   .

Så ska jag ju även köpa hallmöblerna som bror och Lollo har där idag. Ja det är ju deras gamla lägenhet jag ska ta över, om jag nu inte redan berättat det. Så att jag slipper dem hålen i väggen och arbetet med att skruva upp nytt, sen tycker jag att det är så snyggt med. 

Sen så ska jag även köpa deras soffor, vilket känns KANON! Dem jag har nu, hade ju liksom mamma när vi var mindre.

Känns bra att äntligen ha råd med andra, även om jag älskar den jag har med. Grymt skön!

Men dags att lite nytt kommer in, ja det är ju begagnat men nytt för mig.

Visst är dem väl snygga?

 

  

 

Jag tycker det iallafall och det är ju huvudsaken   .

 

Sen bar det av med bror, Lollo och lilleman till Sundsvall. Brorsan skulle träna golf och in på nå golfställe mm.. Och jag, Lollo och lilleman hoppa av i Birsta City, och kan säga att det blev en heldag. Vi var inte hemma förän klockan var nästan 20.00 Men vi har haft grymt trevligt hela dagen   .

 

När jag var hemma igen så släppte jag ut Joker, som varit inne hela dagen. Trots att solen skinit utanför, men kan ju inte lämna han ute här när jag åker iväg. Då grannar släpper in honom i trapphuset och sedan blir han kvar där. Ännu en sak som blir bättre när vi flyttar, för då har vi vår egen ingång och han kan sitta på farstun och vänta snällt medans matte är borta. Ska även fixa ett litet hus där åt honom, om det skulle regna eller så innan man är hemma igen.

Ja så kommer vi till det tråkiga då, hade fått mail av dem som jag bokat "Tiger" av. Och det stod att barnen hade varit ensamma hemma ena dagen i helgen ihop med vänner, och antagligen glömt att stänga grinden. Så "Tiger" och 2 av hans syskon har smitit ut och sen inte lyckats hittats igen. Så dem tror att han och dem andra blivit tagna av något, tog ju en stund innan dem var hemma och upptäckte att kattungarna saknades. Så det blir alltså inte den missen som flyttar hem till mig.

 

MEN fick precis reda på för en stund sedan att Joker ska bli pappa när som helst. Är nämligen så att när han var hos sin uppfödare, när jag var i Turkiet i våras. Och då  "upptäckte" han vad tjejer var och parade sig några gånger med deras ena hona. Som för övrigt gick på p-piller, så man visste ju inte om det blivit något. Och sedan är det så att Annelies(Jokers uppfödare), hennes mamma gick bort för ett tag sedan. Så det har varit lite mycket för dem, och i allt detta så har det liksom ej tänkts på kattungar. Men nu pratade vi alltså ikväll och då fick jag den nyheten. Och självklart vill jag ju då ha en son efter Joker, om det nu blir någon. Men det tror vi, då hon ser ut att ha minst en 4-5st inne i magen säger dem. Så jag kommer ju alltså att få min andra misse iallafall och då är det isåfall en son till Joker. Vilket jag tycker ska bli super kul isåfall, så nu är det bara att vänta och hoppas på att hon ploppar ut minst en hane. Vore ju extra kul om det kom en Joker kopia såklart, men svart/vittkan vi nog hoppas på, eftersom mamman är svart. Ja och Joker är svart/vit   .

 

Nu ska jag snart hoppa i säng, ska ju upp och jobba imorgon bitti.

Känns som allt verkligen börjar lösa sig på alla plan, jag mår bara allmänt bra just nu.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards