En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Jenny - 11 juli 2012 11:04



Idag är man ledig igen då, och så även imorgon. 

Och det är en himla tur det, börjar bli dunder förkyld och igår mådde jag sjukt illa på jobbet.

Som tur var, var det dags att gå hem så man kunde ta det lugnt..

Så nu blir det bara att kurera sig, så att man kan jobba hela helgen sen..

 

Just nu så hoppas och väntar jag bara på svar om jag får lägenheten. Bror och dem ska ju flytta in till stan 1 okt, och jag vill ha deras dem bor i nu. Skulle kännas så mycket bättre än att bo här. 

Grönområden, egen ingång mm.. Blir lite mer som att bo i hus och mycket bättre för även Joker..

Visst det blir längre till affären mm, men samtidigt så är det ju inte långt. Får ju skaffa en cykel liksom, men annars så tar det ju kanske max 15min att gå ner till "centrum" här. Så det är ju inte långt direkt.

Brorsan skulle snacka med deras hyresvärd om det idag, så bara vänta och se vad hon säger.

Håller tummarna som sagt, men det är bra drygt att bara vänta...

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards