En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Jenny - 3 oktober 2012 09:04


 


Ja då ska man snart gå till bussen för att ha två olika möten på ams.

Är sådana obligatoriska som man alla måste gå på, skulle varit redan förra månaden.

Men just den dagen så jobbade jag, så då fick jag lämna återbud.

Ska även se till att lämna in papprena om bostadsbidrag och sen även till alfakassan.

Så blir det en sväng förbi rekryteringen efter, då man ska lämna in tidrapporten dit numera.

Och den ska ju in innan den 5e, så lika bra att passa på medans man kommer ihåg det liksom..

 

Igår så fortsatte jag bara att röja hemma, och det börjar bli riktigt nice här hemma nu. Så nöjd!

Och så blev det en tripp förbi gamla lägenheten och sen till affären ihop med Annica.

I förrgår tog ju hon och jag en tripp in till stan på kvällen och käka på donken. Grymt trevligt hade vi.

Skönt att ha en tjej att snacka och umgås med liksom..

 

Senare så blir det väl fortsätta att plocka hemma, är ju liksom inte helt klart än.

Sen ska jag nog även kika på sängstommen som jag ska ha i mitt rum, se om jag kanske kan få upp den själv.

Gäller bara att se hur jag ska få isär den, så att jag kan flytta upp den.

Bror har ju sagt att han ska hjälpa mig, men han är ju så upptagen med att måla om mm i deras nya.

Och det vore skönt att få allt på plats liksom, men vi får se. Annars väntar jag tills bror har tid.

 

Ha en bra dag alla, nu är det strax dags för mig att gå till bussen som sagt.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards