En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Jenny - 19 oktober 2012 15:27



Idag har jag verkligen en sån där dag när allt bara känns blääää...

Men dem kommer ju alltid, och kanske beror på alla förändringar man gjort..

Känner ju att kroppen gärna hade velat ha lite godis mm, men det har den ju inte fått på snart en vecka.

Eller nått annat gottis heller för den delen, så antar att det är huvudet som spelar mig ett spratt..

Men det hade varit grymt gott med en iskall läsk och pizza till X-factor idag..

Mmmm det hade det faktiskt..

Kan ju ha att göra med att jag fått "roliga" veckan med, då blir man ju extra sugen på godsaker.

 

Iallafall så traskar livet på och jag har varit kanon duktig nu sen i måndags, varje morgon har klockan ringt 06,45 och jag tagit 1 timmes promenad. Inte fuskat en dag, eller jo en dag blev det bara 40 min.

Men det var för att jag mådde så sjukt illa så palla ej mer.

Och så har jag även ätit mina 4 mål varje dag med, trots att jag inte alls varit hungrig.

Ibland kännts som jag ska spy om jag äter, men jag har iallafall gjort det.

Så känner mig lite stolt faktiskt, att jag än så länge fixat att göra detta.

Och jag ska fortsätta med, trots att det just nu känns TUNGT!!

Hur det än är så fast man känner när klockan ringer att man inte alls vill gå upp och ut.

Så känns det grymt skönt efter promenaden.

 

 

 

Junior har verkligen bott in sig nu, han har ju varit här i en vecka. 

Och han och pappa Joker funkar kanon bra ihop, visst ibland blir Joker lite hårdhänt och då blir dem lite oense.

Sen att han dessutom är socker söt gör ju inte att man tycker mindre om honom.

Eller ja båda mina misar är ju helt underbara, väldigt personliga.

Dem sover till och med tillsammans oftast..

 

 

 

Visst är dem väl gulliga???

 

Nej nu ska jag ta och hoppa in i en dusch, hade tänkt färga håret.

Men det får bli en annan dag..

 

Hugs And Kisses

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards