En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Jenny - 15 juli 2012 22:43



 



Tänk att jag trodde att du var en vän?

Hur kunde jag vara så korkad, har jag frågat mig själv många gånger dem senaste dagarna..

Kanske är det jag som är godtrogen helt enkelt, men tyckte vi "klicka" rätt bra.

Man hör av sig mm, men man får absolut ingenting tillbaka. Knappt ett svar liksom..

Passar tydligen bara när du behövde prata av dig eller så...

Vi kanske har olika syn på vänskap, men för mig ska det vara lika åt båda håll.

Blir bara så grymt sårad av alltihopa, men jag klarade mig innan du kom in i mitt liv.

Så lär ju göra det igen liksom, men iallafall så blir man ju lite ledsen   .

Men sånna människor klarar jag mig absolut utan.

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 15 juli 2012 21:14


Idag fyller min lille prins Joker 1 år   .

Dagen till ära så fick han lite dyrare burkmat till middag nu när matte kom hem från jobbet.

Han mumsa glatt i sig det och sen bad han om att få gå ut.

 

Tänk att han var så här liten när jag skaffade honom i oktober förra året..

 

     

 

Och nu är han ju rätt så mycket större om man säger så, han är till och med störst i kvarteret här   .

 

 

 


Grattis igen mattes prins   

 

 

Hugs And Kisses

 

Av Jenny - 15 juli 2012 13:14



Ja snart är det dags att gå och jobba ännu en kväll, men imorgon är man ledig.

Och då blir det städa här hemma.

Mitt senaste inlägg råkade jag ju radera, inte för att det är hela världen men iaf..

Det handlade ju om att jag ska flytta till ny lägenhet och att då min lilla "familj" som består av mig och Joker. Ja och mammsen när hon är hemma, kommer att utökas med en till..

Nämligen en till liten misse, och jag har redan hittat den som ska få bo med oss.

Hittade honom redan innan det var klart med om jag fick lägenheten eller inte. Och eftersom jag inte vill ha två om jag ska bo här där jag bor idag, så förklarade jag för uppfödarna hur läget var. Och att jag väntade besked om en ny lägenhet och att det var så att om jag får den. Ja då vill jag ha en katt till.

Så dem var snälla och sa att då prelimär bokar vi honom åt dig, tills dess att du får svar om lägenheten.

Och sen bor dem ju en bit bort med, så vore de nu så att jag tar honom. Så ordnar dem så han kommer till Iggesund med, för dem hade släkt här som dem besöker och så.


Jag fick ju lägenheten som ni alla redan vet, och nu har jag tänkt någon dag extra på detta med en misse till.

Och kommit fram till att jag ska ta den, han eller "Tiger" som dem kallar honom är bara 6v så det är ju ett tag kvar tills han kan flytta. Vilket passar mig perfekt. Så nu har jag iallafall mailat dem igen och berättat att jag vill ha lille "Tiger". Så min lilla "familj" kommer att bli 4st, med mammsen   .


Nu ska jag göra mig klar så att jag strax kan dra till jobbet, men bjuder på en bild på lille "Tiger"..


  

 

Visst är han väl söt ?


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards