En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Jenny - 3 mars 2016 10:41


Ja då var ännu en kväll/natt avklarad för denna vecka.

Ska iväg i eftermiddag igen för 15-08, men sen så är jag ledig till lördag förmiddag.

Då är det dags för dygnspass igen, 10-10 och det brukar gå rätt snabbt.


Men iallafall så tog man bussen hem 08.05 från stan, promenerade hem och drack kaffe med mammsen. Sen gick jag en morgon sväng med Baileys och Bumbi, blev ut på sjön så att dom fick springa av sig.


                                 


Det var mycket uppskattat av dom båda och på väg hemåt så mötte vi även mammsen som var ute med Cockie.


Hela gänget somnade gott när vi kom hem och jag startade en tvättmaskin, sen var det äntligen dags för dusch. Resten av dagen blir enbart lugn, ja gänget ska få komma ut igen innan man ska iväg såklart. Men inget annat inplanerat.


Mammsen är just nu i affären, hon promenerade dit och så fick hon låna mitt busskort.

Så att hon kan ta bussen som går runt och stannar typ här hemåt.

Slipper hon bära så långt med tanke på sin whiplash.

Det blir helt klart mer motion av att brorsan har lånat bilen.

Vilket gör att man även märker hur mycket "onödigt" man åker, bara för att man har bil.


Nej nu ska jag förbereda lunch, så den är klar när mammsen kommer.

Ha en fortsatt bra dag!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards