En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Jenny - 1 mars 2016 10:04


Ja helt underbar morgon även idag, varit det ett par dagar nu.

Så härligt när solen skiner, man får genast mer energi.

Även om man är förkyld och har lite ont i kroppen.

Blev som vanligt en morgon sväng med bästa grabben när tjejerna var klara.


 


Tror han njöt lika mycket som matte gjorde.

Alldeles tyst och stilla, någon enstaka bil som körde förbi bara.


Blir ta det lugnt denna dag innan man ska ta bussen till stan för jobb 17-11.

Åker dock lite tidigare så att jag hinner gå och fixa lite saker innan det är dags.


Jo så får man hem mattan idag som man ville ha från Ikea med.

Har sådan tur att moster och hennes väninna är på Ikea idag.

Så vi skickade pengar så köper dom hem mattan jag vill ha till hallen, samt den mamma ville ha med. Så nu slapp man tänka på det med.

Som sagt allt faller verkligen på plats.


Kan inte sluta le åt hur jävla underbart livet är.

Känns nästan för bra för att vara sant.

2016 har börjat bättre än jag någonsin vågat hoppas på.

Hoppas att dom jag tycker om och håller kärt, får samma lycka detta år.

Om så bara en bråkdel så kommer det vara kännas fantastiskt.


Nej nu ska jag fixa lite istället för att sitta här.

Ha en bra dag på er.


P&K






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards