En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Jenny - 27 januari 2016 23:08


Kvällen blev inte riktigt som man hade tänkt sig.

Men detta funkar ju med..


Fick ett samtal om jag kunde hoppa in och ta kvällen på jobbet.

Självklart ställer man upp, sa jag bara behövde få i mig middag och fixa lite hemma.

Vilket inte var några problem.

Vilket betyder att istället för "bara" 08-17 imorgon, så klev man på ikväll 19.30

Så blev några extra timmar och mer "klirr" i kassan.


Så nu sitter man här på jobbet och har precis bäddat sängen.

Ska strax krypa ner så man är pigg imorgon, får vi se vad dagen erbjuder.

Sen väntar jobb här även på fredag, men sen är det ledig helg.


Godnatt på er!


P&K




Av Jenny - 27 januari 2016 16:15



Efter att man hade städat av här hemma, så blev det en promenad med svarta pärlan.

Gått innan med såklart, men nu tog vi en aningen längre och tränade lite.


  


Är ju oftast mamma som tar henne, så gäller att passa på nu när hon ej är hemma liksom.

Hon är ju bra speciell denna tjej!


För en liten stund sedan så kom paketet med sängarna och benen.

Så nu har jag ställt den ena i hallen, skönt för gänget att ha en där.

Samt så har Cockie fått den andra och jag är verkligen super nöjd med dom.


 


Så glad att det fanns i svart, så mycket snyggare än dom grå.
Dessutom var dessa i mycket bättre kvalité än dom jag sett innan med.

Så det var ett bra köp.


Ska hänga tvätten nu tänkte jag, sen är det väl snart dags att gå med gänget igen.
Och om typ 2tim kommer mammsen hem med.

Blir taco till middag och sen försöka komma i säng skapligt, imorgon väntar jobb 8-17.


Ha en fortsatt bra dag på er.


P&K



Av Jenny - 27 januari 2016 10:30


Underbart väder denna förmiddag, plusgrader och solen skiner för fullt

Tog med mig Baileys och Bumbi ner på ängen för lite bus.

Som alltid mycket uppskattat.


                                                                             


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards