En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Jenny - 19 januari 2016 22:15


Ja imorse ringde alarmet och idag väntade en intro dag på ställe 2.

Men först rasta tjejerna och dricka kaffe, sen promenera till bussen.


Dagen har gått bra, men huvudet är rätt trött efter ännu en dag med massor med ny info.

Direkt efter så mötte jag upp mammsen i stan, första stoppet blev hundaffären och hämta upp koppel, samt halsbanden vi skulle ha. ÄLSKAR när det är rea och just nu har dom halva priset på alla koppel och halsband.

Så det fick bli ett nytt läder koppel till Bumbi, då det hon fått innan bara var skit.

Samt 2 halsband i lila till henne och så ett svart till Cockie, även Baileys fick ett nytt helstryp i nylon att ha när vi tränar. Så nu har samtliga så att dom klarar sig.

Efter det så blev det en vända till Maxi för att handla lite mat, sen förbi även Arken Zoo för att se om bäddarna vi bett dom ta hem kommit. Men det visade sig då att deras system är omlagt, så nu kan dom ej ta hem det som finns på deras eget "nät sida". Så vi beställer dom själva så har vi dom om några dagar.


Men sen bar det av hemåt, klockan hade ju då tickat på en hel del.

Så gänget fick middag och sen tog jag Baileys på en kvällspromenad i sällskap av Bumbi.


       



Tanken var att jag sedan skulle gå även med svarta pärlan, men mamma hade gett sig ut medan jag var ute med pappa och dotter.

Så det var bara att hoppa in i en dusch för min del, sen blev det middag framför tv:n.

Blev taco och det var lika gott som alltid.

Kikat lite tv och bara slappat, men nu "kallar" sängen.

Känner att även om dessa två dagar ej varit minsta jobbiga, så är man ändå "trött" i skallen efter alla nya intryck osv.

Men imorgon slipper man ställa klockan, ska ej vara inne förän 13.30

Så det blir lite sovmorgon och man hinner med en hel del innan man ska sticka iväg.


Men nu säger vi som sagt godnatt, bäsra grabben ligger tätt intill matte som alltid.


 


P&K




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards