En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Jenny - 18 januari 2016 22:30


Klockan skulle ringa 06.30, men som vanligt när man har alarm ställt.

Så vaknar jag 5-10min utan och förutom det, ex antal gånger under natten.

Men det gick bra att kliva upp oavsett.


Tjejerna rastades, sen viktigaste koppen kaffe och sedan dags att gå iväg till bussen.


 


Gått kanon bra på jobbet hela dagen, fått massor gjort och självklart en hel del skratt.

Jag trivs så bra och jag riktigt längtar till torsdag när man ska tillbaka igen.

Då är det bara för några timmar mitt på dagen, men det ska oavsett bli skoj.

Tis- ons har jag ju intro på det andra stället så blir en "paus" från detta.

Men som sagt man längtar ju redan tillbaka.

Slutade kl 17 och då var det bara att gå för att ta bussen hem.


Väl hemma så var P här och fikade, så det var trevligt.

Tanken var att mamma skulle haft middagen klar, men hon kom ju av sig i och med att P kom över.

Jag hade fått ett väldans litet brev som jag öppnade, innehöll en väldigt fin överaskning från mina pinglor Ailey och matte Emilia. Super tack igen!


   


Sen blev det att jag, mammsen och P åkte iväg till pizzerian för middag.

Kebab fick det bli, lite lyx i vardagen liksom.

Väldans gott som alltid.


När vi kom hem igen så tog jag en kvällspromenad med bästa grabben.


 


Sen blev det dusch och inta soffläge med tjejerna.

Men nu tänkte jag ta och krypa ner för natten, gäller ju att få lite sömn.

Imorgon väntar intro på ställe 2 som sagt och då blir det massor med ny info att ta in.


 



Så godnatt på er!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards