En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Jenny - 13 januari 2016 14:30



Blev en lugn start på denna dag, innan telefon samtalen började avlösa varandra.

Nu är det helt klart att jag har jobb, dessutom två stycken och det känns så BRA!!!!

Imorgon innan jag ska på intro hos den ena, så ska jag förbi arbetsgivaren och skriva på avtalen för båda.

LÄNGTAR redan till februari när man får LÖNEN!!!!

Då jag både denna och framförallt nästa vecka hinner få ihop en hel del timmar, så blir det ju även en del sista veckan i januari med. Så det kommer ju absolut hinna bli en hel del lön.

Woop woop liksom!


Sedan var det dags för promenad med min bäste vän, underbara Baileys.


 


Efter det så blev det lunch för oss tvåbenta och sen tjejernas tur.

Vi tog dom på rundan över ängen osv, så att dom även skulle få busa lite lösa.

Och inte bara gå i koppel, vilket dom uppskattade massor.

Var en hel del snö att gå i på ängen, men det är bra träning för oss alla.

Så nu när vi kom hem, så somnade samtliga gott.


                                                               


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards