En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Jenny - 7 januari 2016 16:15


Telefon samtalet från arbetsledarn kom som det var sagt och det gick prima.

Hon skulle bara prata med den ansvarige för "bolaget", så hon fick bestämma en tid för oss alla att ses.

För att sedan kontakta mig om den och jag trodde att det kanske skulle ta någon dag.

Även fast behovet finns typ nu redan, så vet man ju att det ändå kan ta någon dag liksom.


Men behövde ej vänta så länge, för detta samtal kom precis det med.

Så jag ska dit redan imorgon för träff mm..

Känns som man vunnit högsta vinsten, inte bara ett jobb liksom.

Utan ett som är precis som det man önskat sig innerst inne.


Kunde inte fått en bättre start på 2016 än man fått, blir nog ett kanon år detta.


Önskar er alla en fortsatt trevlig eftermiddag.


P&K



Av Jenny - 7 januari 2016 12:15


Gå ju bara och väntar på att telefonsamtalet ska komma...

Och när man väntar på något går ju tiden så sakta, men det är ju tur då att man har ett gäng fyrbenta att motionera.

Så får man ju tiden att "ticka på" lite snabbare iallafall.


Först tog jag med mig rödingen och bumbibjörnen ner till ängen så dom fick busa lite.

Trots att det är -15 ute så var det skönt att komma ut, inte ens hundarna verkade bry sig om det.

Men dom hade ju såklart täcken på sig.


                                                             


Sen blev det att dom fick gå in och sova lite, så pansar grisarnas tur.

Då vi ändå skulle en sväng till affären och mamma har väldans ont i nacken mm nu när kylan kommit.

Så tog vi med oss dom i bilen för en sväng i skogen samtidigt.

Två "flugor i en smäll" så att säga.


                             


Och nu är man hemma igen och väntan fortsätter.

Fast nu väntar man ju ändå på något kul, så då är det väl trots allt helt ok.

Värre att vänta på tråkigheter liksom.


Aja ha en fortsatt bra dag på er!


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards