En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Jenny - 15 juli 2015 19:45


Varit en allmänt lugn dag idag.

Kortare svängar med gänget under dagen, då det varit rätt ok väder.


 


Ringt några samtal  för att kolla en del saker och sen funderar jag ju på en grej med.

Men hur jag än vrider och vänder så kommer jag inte fram till något just nu.

Antar att det behövs lite mer tid för att komma fram till något.

Men blir nog bra till slut.


På eftermiddagen så gick jag en längre sväng med brudarna tillsammans.


                 


Som alltid mycket trevligt och sen efter det så tog jag Baileys på en egen sväng ner på ängen.

Var inga gäss där just då, så han kunde få busa loss lite.

Vi körde även lite lydnad och han var helt med på noterna idag också.

Han kanske börjar tycka att det är kul?

Eller så var det bara en lyckoträff...


Nu har jag precis duschat och tänkte kika lite tv.

Imorgon får vi se vad man hittar på.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards