En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Jenny - 8 juli 2015 19:45


Reg, regn och jag är så sjukt less.

Dels för att det blir skitigt, hundarna blöta och det är allmänt tråkigt.

Blivit kortare svängar på färmiddagen med gänget.


Vädret har gjort att jag börjat känna mig lite smått uttråkad, då jag hatar att vara inne mycket.

Så jag klädde på mig regnkläder och bestämde mig för att flytta rosbusken som jag hittat på baksidan.

Kasst väder att göra det i, men vad gör man inte när solen aldrig kommer?!

Gick bra och nu står den på plats.


   


Blev riktigt bra och den doftar ljuvligt.

Den kommer säkert "dö" lite i år, men när man fått klippa ner den till hästen och den satt nya rötter igen.

Så är den nog lika fin nästa år igen.

Hoppas jag på iallafall, annars får man ta bort den igen.


Blivit en vilodag för gänget annars idag, då man inte gärna vill vara ute.

Inget emot regn, men efter 4 dagar av skiten är man rätt less..


Nu ska jag rasta dom en sväng och sen duscha, för att mysa ner i soffan med en film sen.


Ha en fortsatt bra kväll



Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards