En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 november 2015

Av Jenny - 5 november 2015 21:15


Idag blir vår lilla Bumbinjörn hela 11v gammal och växer så det knakar.

Började dagen med bus med pappsen.


 


Men hon kan även vara still, även om hon mest far runt.


 


Vid lunch så blev det en härlig promenad med Bella och Cockie, som även denna dag fick komma ut i skogen.

Mamma var med, så Cockie fick även idag leta efter henne och det är så kul tycker svarta pärlan.


                   


Resten av dagen satt jag i stort sett vid datorn och höll på med måsten.

Papper skulle skrivas ut mm..


Blev middag inne hos bror med familj idag, alltid lika trevligt.

Nu har även hundarna fått sin middag sen vi kom hem och jag har precis varit på kvällspromenad med bästa grabben.

Finns inte mycket som slår en ensam promenad med honom, får nog säga att han återigen verkar ha lugnat ner sig igen. Då höglöpet är över, så det är så skönt.


 


Jag har precis duschat och sitter återigen för att fixa lite vid datorn.

Innan jag tänkte sätta mig i soffan för lite tv tittande.

Snett bakom mig ligger dessa två sötnosar!!!


 


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards