En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Jenny - 3 november 2015 17:30


Började denna dag med en promenad med bästa grabben, så mysigt ute och alldeles tyst,

Någon enstaka bil mötte vi, men inte mycket mer än så.


       


När jag kom hem så bytte jag bara hund eller kanske ska säga hundar.

Då jag tog Cockie och Bella tillsammans till skogen, så dom skulle få springa av sig lite.

Under tiden lät mamma lilla Bumbi studsa lite på gräsmattan.


                   


Blev frukost och sen köra igång med tråkiga måsten.

Men sånt som alla måste göra för att man ska kunna unna sig saker mm.


Vi la spår åt Bella och Cockie sen, fick ligga någon timme.

Svåraste terrängen hittills för dom båda och det fixade dom galant.

Duktiga tjejer och visst dom ligger lite efter Baileys, men minst lika duktiga.

Innan vi åkte hem så fick dom busa av sig lite.


                                 


Sen blev det lite mer fix med papper osv.

Nu har vi precis varit ute en sväng med bilen, Baileys och Bumbi.

Åkte bort till en av mina favorit skogar, så Bumbi fick studs lite och Baileys träna passivitet under tiden.


                       


Nu ska det strax lagas middag och sen får vi se vad kvällen erbjuder.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards