En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Jenny - 6 februari 2014 22:09



Igår (onsdag) när vi satt och kika lite tv på kvällen, så var Baileys med oss.

Mamma har ju försökt få honom att fatta "tassen" ett tag nu, men det har liksom inte riktigt gått.

Men så igår äntligen så trilla "poletten" ner och nu kan han det äntligen.

Skam den som ger sig liksom.

 

Men iallafall det var ju inte det jag ville dela med mig av, utan det är dessa underbara bilder när mamma satte sina glasögon på honom.

Mattes fina kille liksom <3

 

       

 

Jag var ju bara tvungen att få det på bild!!!

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 6 februari 2014 20:42



Idag så har man arbetat eftermiddag efter två dagar ledigt.

Kändes sådär att gå och jobba, då jag har haft annat i skallen.

Men samtidigt så var det skönt och gjorde man inte funderade för mycket.

Arbetspasset gick bra och rätt snabbt med.

 

Har iallfall tagot ett beslut idag som jag funderat på ett tag, inget lätt beslut alls.

Men ibland måste man tänka igenom saker och göra det som är bäst för alla.

Oavsett om det är jobbiga beslut mm.

Man kan inte gå runt och känna sig små irriterad och trött på allt.

Och nu efter har fått smälta det ett tag så känner jag att jag gjort helt rätt.

Sköna var att jag kände att jag hade stödet fullt ut i mitt beslut av den som blev berörd av det.

Så nu ser jag bara framåt och hoppas på att ork och glädje ska återfinna sig.

Och visst kommer någon att bli saknad här hemma, men blir bäst såhär.

 

Imorgon är det dags för morgonpass på jobbet, likaså lördag.

Sen är man ledig till måndag eftermiddag, har egentligen ledig helg.

Men tagit på mig extra pass denna lördag, då ena tjejen skulle bort.

Och man tackar ju ej nej till lite extra pengar när man ändå kan jobba liksom.

 

Nu ska jag umgås lite med mammsen och bästa Baileys innan sängen kallar.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards