En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Jenny - 8 januari 2014 16:23



Har ju varit ledig idag och igår, så det blev skogen båda dagarna med hundarna.

Och lite allmän träning i form av inkallning mm..

Igår så gick jag ensam med dem, men idag så fick jag med mig mamma.

Lider lite med henne som har sådan smärta i sina armbågar och inte ger det med sig heller.

Så jag försöker göra det mesta här hemma, för att underlätta för henne.

 

Vilket innebar att idag tog jag tag i städningen på nedervåningen, normalt gör jag det ordentligt varje fredag.

Även om man får lov dammsuga varje dag liksom, ännu mer just nu när hundarna drar in massa grus mm.

Iallafall så har jag diskat, dammsugit, dammat och torkat alla golven nere.

Och bäddat rent åt hundarna inne i hundrummet/kontoret, så nu doftar det ljuvligt här hemma.

Så är det ju sådär fint nu som man vill ha det jämnt egentligen, men orken räcker inte alltid till allt liksom.

Så passade på idag när man var ledig, imorgon är det jobb igen i form av eftermiddag och så har jag förmiddag på fredag.

Helt underbart att ha ett schema så man vet hur och när man jobbar och kan planera där efter.

Nu tänkte jag slappa lite, innan det blir middag som mamma lagat.

Idag blir det kycklingfile, potatisgratäng och grönsaker.

MUMS liksom!!!

 

Så ska jag väl ta en promenad med Puma när dem fått sin middag med, Baileys ska få en joggingtur med matte innan maten. Då han är sig själv igen och magen lugn, just nu ligger dem och sover uppe i sovrummet,

Då dem ej fick vara med nere när matte städade.

 

Bilderna är från gårdagens promenad..

 

                                                       

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards