En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Jenny - 7 april 2013 23:38




 


Min grabb börjar inte vara så liten längre, utan börjar förvandlas mer och mer till en ståtlig unghund.

Nästan längtar tills att få se han som vuxen, bara avgudar hans huvud.

Men det har jag ju sagt förr   .


Hugs And Kisses


Av Jenny - 7 april 2013 23:18



På utställningar.

Och jag har ju anmält och så till Hundens dag med inoff utställning här den 1/6.

Så det är ju liksom klart och då kommer Donna hit med Domino med, så vi blir ju iaf två stycken amstaff valpar.

Och efter så har vi tänkt grilla och bara ha trevligt.

Kommer bli en kanon dag.


Så har jag ju även funderingar på att anmäla till Alfta den 7 juli, för att få en till utställning innan Amstaff specialen som är den 21juli.

Och den ändå är inom skapligt avstånd liksom.

Men vi får se hur jag gör, men tanken finns.

Annars så får det bli bara den i juni och specialen i sommar, så sattsar vi mer senare.

Då matte ska jobba en hel del i sommar med.


     

Av Jenny - 7 april 2013 19:51



 


Dem gillar tydligen båda två att våren är på väg   .


Hugs And Kisses

Av Jenny - 7 april 2013 17:18



Tänkte att vi måste ju träna lite, även om matte är handikappad liksom..

Inget roligt väder idag, så vi passa på träna inne.

Inte det lättaste, men det gick ju..



 

Han borde nog tänka lite mer "framåt", men som sagt vi testa bara träna lite.

Vet även han nog står lite för långt "fram" med bakbenen i sista snutten tex, men var glad vi fick det funka.

Då det inte var det lättaste att få han stå kvar och försöka rätta till han med gips och allt.


Men tror vi kommer köra mer på fristående, han står bättre då.

Och även fler håller med om det.



 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards