En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Jenny - 4 april 2013 18:40



Bjuder på bilder från dagen


 


Tog en härlig promenad på c:a 1tim vid lunch, kanon väder ute även idag.




"Vadå menar du allvar med att jag inte får hoppa upp på stolen?"


   


Spanar på fåglarna uppe i trädet utanför..



Funderar över hur Joker (katten) kom ut och kan spatsera iväg..


   


Matte pratade i telefonen, så då passa man på att hoppa upp på stolen   ..



Solar lite medans matte lagade sen lunch..



Försöker hypnotisera mattes mat, så att den kommer till min mun   ..


     


Gick och hämtade posten efter jag ätit och då hade Baileys sele kommit!

Han blev kanon fin i den, färgen passar så bra.

Men jag är lite besviken över att det inte är text på den, var det på bilden liksom..



   


Slappar lite i soffan med matte


 

 


Busar lite på sin plats efter att ha sovit en stund och innan vi tog middags promenaden..


   


Finaste killen på middags promenaden


 



Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards