En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Snart förbi..

Av Jenny - 16 augusti 2013 21:49


Snart är denna fredag över då, en fredag som jag haft så sjukt ont i magen för.
Sakerna är hämtade, eller ja inte allt och det var ju väntat.

Drygt en knapp tredje del av allt, resten lämnade man bara.

För det är ju sånt man inte ville ha tydligen och då ska någon annan ta hand om det.
Och tyvärr fick jag inte mina saker som man lånat, men antar att det inte var lika viktigt. 
Förstår inte riktigt att detta har hänt, men tyvärr så är det sanningen.

Och orden som sagts är inget man kan göra ogjort, kan säga att dem gör sjukt ont.

Förstår att man ska stå bakom den man lever med mm, men till vilket pris?!
Ska den få påstå vad som helst och göra vad som helst för det?

Tragiskt är vad allihopa är, men det är bara att försöka glömma och gå vidare.


Hoppas innerligt att ingen behöver känna den smärta som jag gör, vet att jag kan vara en riktig bitch ibland.

Och att jag på inga sätt är felfri, men att bli falskt anklagad av personer som jag inte annat än ställt upp för.

Nej sån skit tänker jag då inte ta, nu är det "kapitlet" av mitt liv avslutat och det är tragiskt.

Men man kan ej stampa på mig hur mycket som helst, oavsett vad man har för "band".


Nu ska jag återgå till att försöka vara den glada, positiva tjej jag var innan helvetet braka lös.

Lägga energin på dem som är värda den och på sånt som är roligt.

Som mina underbara vänner,  JA jag har sådana även om det påstås annat och sen mina hundar.

Sånt som helt enkelt får mig att må bra, istället för tvärtom.

Kan säga att om jag inte haft hundarna just nu, då hade jag nog verkligen nått botten.

Men den ska jag hålla mig borta från, vill aldrig mer tillbaka så långt ner.

Så nu är det positiva saker som ska få ta mina energi, allt annat går "fet bort".


Baileys och även Sessan fick extra gott på kvällsmaten idag, då det trots allt är Baileys 11mån dag.

Så lite extra förtjänade dem allt.


Ikväll så har jag legat i ett bad, med ansikts mask och bara njutit.

Och efter det även målat naglarna, plockat ögonbryn mm.

Haft en riktig "jag" stund, bara pysslat om mig själv och känns som det var något jag behövde.

Pratat med vänner och bara haft en skön kväll helt enkelt.


Life is back on track!


Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards