En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Jenny - 3 augusti 2013 22:59



 


Idag när klockan ringde 06.00 så var det redan ganska varmt ute och solen strålade för fullt.

Jag gav hundarna frukost och gick en promenad, sedan blev det promenera till jobbet för min del.

Gick bra att jobba, även fast det var lite körigt och så sjukt varmt att det kändes som man skulle smälta bort.


När jag väl slutade så var det bara att promenera hem igen då, och väl hemma så var jag helt slut.

Så rastade hundarna och sen blev det soffan en stund, då jobb och värmen tog kol på mig idag.

Och då blev det mys stund med älskade Baileys, han är verkligen världens goaste kille.

Så fort matte la sig ner så kom han och ville gosa   .


         


Ikväll sedan när det äntligen blev rätt svalt ute, så tog jag mig en powerwalk med hundarna. 

Eller ja Joker var med han också, finaste missen liksom.



Efter det så duschade jag och djuren slocknade..

Tittade lite tv med dem två finaste grabbarna bredvid mig i soffan, Sessan la sig på platsen i hallen hon.

Och nu tänkte jag att vi ska krypa ner i sängen och sova istället, ska bädda rent imorgon.

Så inatt får djuren sova med matte i sängen.

MYS!

Natti natt på er..


   


Hugs And Kisses

Av Jenny - 3 augusti 2013 22:24


I fredags så vräkte regnet ner här uppe och höll på i stort sett hela dagen till och från.

Jag jobbade 7-14 så det gick väl ingen nöd på mig och man kan ju säga att det var grymt SKÖNT med regn.

För vi har under en längre period haft så varmt, så växter och luft behövde verkligen.

Sen är det ju helt ok när man ändå ska jobba.


På eftermiddagen/kvällen så blev det bara mys inne med hundarna, ja även Joker var med.

Ja självklart fick dem ju komma ut på promenad, trots regn.

Ja menar man har ju hund oavsett väder och oavsett hur trött och sliten man själv än är.

Men det blev bara några runt kvarteret, då det inte är särskilt roligt att vara ute när det vräker ner.


Som man kan se på bilden nedan, så börjar Baileys få mer och mer pigmentsprickar i det vita.

Eller skönhetsfläckar som en vän kallar det, rätt sött liksom.


 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 3 augusti 2013 22:14




Gick en av våra hederliga skogspromenader i torsdags kväll, men valde en ny väg hemåt.

Eller ja den var ny för Sessan, men Baileys har gått den förut.

Oavsett så uppskattades promenaden starkt av dem båda och dem somnade gott när vi kom hem.

Efter att ha fått i sig vatten och så.


                                        


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards