En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Eftermiddag med bus, sedan kvällspromenad och mys..

Av Jenny - 17 juni 2013 00:05


Vadå är du säker på att du inte vill leka?


 


Inte ens om ja hoppar upp och försöker?


 


Till slut så gav han upp sina försök och insåg att när matte sa det räcker.

Ja då var det bara att "gilla" läget och sen lägga sig..


 


Blev även kvällspromenad med Sofie och staffe gänget denna kväll..

Så kul och se hur bra alla hundar funkar tillsammans.

Inget gruff, spänningar mm. Utan dem har bara skoj och njuter av promenaden.


           


Började regna rätt bra medans vi var ute, så innan vi väl var hemma så var vi alla genomblöta.

Men det var överlag en härlig promenad.

Baileys och Sessan somnade sött tillsammans i hallen, då dem fick ligga där och torka.

Skön bädd så det går ingen nöd på dem, sen när dem vakna och var torra.

Ja då fick dem komma in och mysa i vardagsrummet igen.

Lilla fröken fick en gos stund och det var riktigt mysigt att bli kliad.

Även Baileys fick en stund såklart, gör ju ingen skillnad på dem och glömmer ej bort min stjärna bara för att det är en hund till här hemma. A och O att inte glömma den första liksom.



Kanske verkar som allt bara är "normalt" mm, men det är bara på ytan.

Försöker så gott det går att göra som man brukar i vardagen..

Men ibland "kraschar" man och allt kommer ta tid mm...
Och det är helt ok att det gör det..

Jag är inte direkt den som har lätt för att prataom saker som gör ont och som jag sagt innan.

Vill ej skriva eller så om detta alls, dem som det berör vet.


Nu ska jag och dem 4benta ta och nanna kudde.

Så godnatt från oss..


Hugs And Kisses 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards