En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Jenny - 13 juni 2013 17:22



Vet att jag varit lite "försvunnen", men ibland så har man "bloggtorka"..


Men iallafall så har vi "besök" här hemma av Baileys halvsyster Sessan.

Otroligt söt liten tjej som bara är hur go som helst.

Blir jobbigt för oss den dagen om hon åker hem igen, då det inte är svårt falla för damen.

Då vi tycker det är super mysigt ha henne här med oss och allt funkar så bra.

Hon och Joker sov sött tillsammans redan igår när vi kom hem hit.

Sessan bjuder upp Baileys till lek och blir inte alls "sur" när han försöker längre.

Dem har blivit riktiga kompisar nu hon och Baileys, ligger tätt och sover mm..


Så har jag fixat så att dem fått ena 90 madrassen att ha som bädd, vilket dem uppskattade.

Vilket gör att jag får mer plats i soffan och slipper hundhår, fick varsitt ben som dem genast la sig och tugga på.

Dock så har Baileys lite svårt för att inte vilja ha det hon har, han är ju ej van att behöva dela med sig av sina saker.

Men då säger bara Sessan ifrån, så får han ta sitt eget.

Men som ni kan se på filmen nedan, så gör han sitt bästa för att få henne förstå att han vill ha just det hon har...

Bilderna är tagna tidigare från igår kväll och idag..



 

                  


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards