En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Jenny - 23 april 2013 17:47



Tror man kan kalla gårdagen 22/4 ganska tråkig ur Baileys synvinkel.

Han fick ju vara ensam hemma några timmar, medans matte var på sjukhuset med handen.

Var dags för omröntgen och se hur fingret läker, ja för jag har ju hela tiden trott att det bara varit en fraktur på ena fingret. Men fick igår veta att det handlar om en fraktur på två av fingrarna.

Röntgen visar att det läker som det ska och jag fick inget nytt gips!!

Vilket i sig var en vinst för mig, då jag varit rätt less på det.

Men sjukskriven i 3v till och ska träna upp handen igen, ska även få tid hos sjukgymnast.

Så nu hoppas jag att det är bra efter denna tiden, kan säga att det känns sådär.

Då fingrarna känns stela, bortdomnade och allmänt konstiga.

Men bara träna på det..

 

Baileys blev iallafall kanon glad när matte kom hem och ännu mer nöjd när han märkte matte varit snäll och köpt med ett ben hem åt honom.

Han la sig nöjd efter en promenad och tuggade på det.

Vi bara mös i stort sett hela kvällen.


   


Hugs And Kisses  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards