En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Jenny - 3 april 2013 21:47



   


Idag kom boken som jag beställt, så nu har vi alla papper samlade på ett ställe.

Perfekt när man ska på utställning mm..


Vid lunch så blev det en promenad ner till täckten ihop med Sofie med familj och hundarna.

Där fick dem springa av sig och busa lite, skönt för mig nu när man har ena handen i gips.

Uppskattades av Baileys som efter somnade på sin plats i vardagsrummet.


     


Senare efter kvällsmaten så tog vi en promenad ensamma han och jag.

Njöt av att solen fortfarande var framme och det är verkligen vår ute nu.

Tränade lite på kontakt, sitt och stanna kvar.

Och det gick kanon bra!



Alltid viftandes på svansen...


   



Såhär spännande är det när man ser en hund komma och gå, men han satt kvar och var som vanligt helt tyst.


 


Stannade till och njöt lite i kvällsolen...


St  



Fina killen   .


 


Spännande med alla ljud och rörelse som är nu, här smyger han på en skata..


 


Det "small" till någonstans och självklart måste man stanna och kolla då...


 


Sen vet man ju aldrig om det kommer något monster bakom då..



Sprang en hare som han ej var sen att upptäcka..


    


Var en kanon promenad, alltid lika mysigt att vara ute med min 4benta vän.




Hugs And Kisses



Av Jenny - 3 april 2013 14:59



Dagen börjades med strålande sol och man bara njuter.

Våren är verkligen här nu!


 


Baileys älskar att matte tagit bort skyddet som satt på farstun, så nu kan man sola och spana på omgivningen.

Trots smärta och bara en fungerande hand, så tog jag tag och gjorde om i vardagsrummet.

Stört mig så länge på att man inget ser i tv:n nu sen ljuset kommit ordentligt.

Visst det tog sin lilla stund, men det blev kanon bra. Enligt mig själv iaf   .


 


Och Baileys verkar nöjd med sin hörna med   .


     


Iallafall så slutade inte dagen lika bra som den började.

Vid typ 16.30 så ringde dem från akuten, IGEN!

Och denna gång så var det fler som kikat på mina röntgen plåtar på handen, och bla min distriktsläkare ville nu ha på gips. Så dem ville jag skulle komma in igen.

Vafan kan man inte bara se till göra rätt från början liksom, detta blev alltså 3e gången jag åkte in.

Men nu är det gjort iallafall!


 


Idioter säger jag bara, hade dem gjort rätt från början så hade jag kanske sluppit den smärta jag haft liksom.

Så nu är jag sjukskriven till att börja med till 20 april, så får vi då se hur allt läkt.

Tack till grannen som ställde upp och körde mig fram och tillbaka.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards