En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 1 september 2012 18:13




Varit i stan på förmiddagen och köpt lite små saker bla flyttkartonger, kuddfodral och en kabel så jag kan koppla datan till tv:n. Så nu kan man kika film via den och även lyssna på musik, lite bättre ljud i tv:n   .

Det var jag, mammsen , Lollo och så lilleman, vi åt även lunch på donken..
Var trevligt och man fick dagen att gå, hur det än är så är det ju inte så kul väder ute.

Regnar som vanligt numera, så det var perfekt att bara umgås och shoppa lite.


När vi lämnade av Lollo och lilleman sedan hemma hos dem, så passade vi på att stanna till hos Annelie med familj och kika på Jokers kattungar. Dem har ju nu hunnit bli 5v gamla, så lite mer liv och rörelse i dem nu än det var när jag var där sist och kollade. Fick även se Jokers syster Moas kattungar, så jag hade verkligen några att välja mellan.

Trots att det var jätte fina färger på Moas och Jokers egna mest är svarta, så blev det en av Jokers egna som jag valde. En lite lurvig kille, som antagligen kommer att bli långhår. Och han kommer att få heta Junior, även mamma höll med om att det var den som skulle komma till oss. Så nu är det bestämt   .


Joker har fått gå ut nu på eftermiddagen och det uppskattar han skarpt, stackarn har ju varit inne sedan i måndagskväll liksom. Jag tyckte att såret läkt så fint så det var han värd..


Vi även fått en del av köket nerpackat, alla glas mm.. Bara spart uppe så jag har så vi kan äta och så nu medans mamma är här och sen så jag klarar mig tills det är dags för flytt. Visst det blev lite tomt, men så skönt att få lite gjort nu när man har hjälp liksom. Resten får jag ju packa ihop ensam...


 


Annars så funderar jag mest på "fjärilarna i magen", fattar inte hur någon kan sätta sånna spår i en. Och hur man kan tänka så mycket på "denne"... Dock så tycker jag att det verkar ha svalnat kraftigt från andra hållet, men kanske jag som inbillar mig   .


Hugs And Kisses


Av Jenny - 1 september 2012 00:29



Började dagen med att slappa hemma, sedan blev det lunch med mamma, brorsan, Lollo och självklart så var även lilleman med. Var super trevligt även om jag var en aning stressad, då det inte var långt innan jag skulle gå och jobba 14-21. Men jag hann hem och byta om och sen var det snabbt till jobbet som gällde.

Var på en avdelning som jag inte varit på, på hur länge som helst. Och kan säga att den INTE är så lugn som den var sist, har minsann fått jobba för lönen ikväll kan jag säga. Men föredrar dock att ha det så, än att det är lugnt och man i stort sett tittar på klockan hela tiden.


Kvällen flög förbi och snart så var det dags att gå hem.

Väl hemma så blev det en dusch och sen små prata med mammsen lite.

Sen bäddade jag ner mig i soffan för att se film, och idag blev det " The Lucky One"...

Och den var helt fantastisk, jag rekomenderar den SKARPT!!!



Sen att Zac Efron spelar huvudrollen och blivit mer "vuxen" och är otorligt trevlig att vila ögonen på är ju inget nackdel. Men som sagt filmen är helt magisk och fångar en helt   .


Så ser mitt fredagsmys ut, hoppas att alla jag bryr mig om också haft det mysigt.


Sen så har jag självklart tänkt en hel del på "fjärilarna i magen" med, men ikväll så har det inte alls varit som innan.. Andra sidor har visats, som får mig att fundera. 


Aja nu ska jag kika lite tv och så, sen blir det sängen för min del.

Imorgon ska jag in till stan med mammsen och kika runt lite.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards