En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 mars 2018

Av Jenny - 1 mars 2018 22:30


Klev av jobbet som vanligt vid 10, men det var direkt på p-möte som gällde idag.

Gick bra och allt blev planlagt osv.


Sen bar det av hemåt, då jag hade insläpp i stallet ikväll så kunde jag åka hem några timmar.

Så blev städa lite och plocka hemma, samt promenera med hundarna.

Innan det var dags att bege sig mot stallet.

Fixade mockning mm direkt, sen longerade jag Jack innan det var dags att ta in dom andra.

Han var mjuk och fin i kroppen som vanligt, insläppet gick också bra.

Fick lite hjälp då andra ägare var på plats med.

Aldrig fel liksom.


Blev hämtad av mammsen idag, då hon skulle förbi Forsa på vägen hemåt för att hämta en lampa hon köpt av en tjej. Tacksamt kan jag säga, då det gjorde jag kom hem så mycket tidigare än med buss.


Nu har jag duschat och kikat tv, samt även rastat hundarna sista svängen.

Så tänkte faktiskt lägga mig strax, men ska se klart detta avsnitt av "Vikings" bara.

Halvgalen serie, men ändå så bra måste jag säga.


Så ha en fortsatt trevlig kväll och sovgott sen när det är er tur.


Bild som jag tog påvägen upp till stallet, utsikten är så vacker.


 


P&K



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards