En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Jenny - 1 februari 2016 21:42


Ny månad nu då, en månad som jag ser fram emot massor!!

Började denna dag som vanligt..

Tjejerna fick sin frukost och sedan rastas, japp på tomten.

Hemska vi är liksom.

Sedan gick jag en morgon sväng med bästa grabben, alltid lika trevligt.

För att inta lite kaffe när jag kom tillbaka hem, bästa kaffet är ju första koppen för dagen!

Sen blev det sätta sig och fixa vid datorn, skriva ut all skit osv..

Ja det är exakt vad jag tycker att det är, men nu finns allt ute på papper iallafall.


Förmiddagen gick skapligt fort och sedan tog vi en tripp till affären.

Passade även på att ta med oss tjejerna, så fick dom komma ut en sväng i skogen tillsammans.

Skönt att gå någon annan väg ibland, än den "runt hörnet" typ.


 


När vi kom hem igen så tog jag bästa grabben på en skogstur med.

Så underbart att kunna ta sig ut i skogen igen, var ju minst sagt ett tag sedan.


 


Man kunde riktigt se även Baileys glädje över att få springa i skogen igen.

Så det blev en mycket lyckad och härlig promenad, trots att det är kyligt idag.


Jag gick och tog en fika med P sen, blev som vanligt en hel del prat.

Lika trevligt som vanligt.

Sen så har det fixats lite här hemma och nu ikväll har man gått kvällisarna som vanligt.

Mammsen och jag har diskuterat lite nya eventuella planer.

Nu får vi se vad vi exakt kommer fram till, men ser lovande ut minst sagt.

Fick även "bolla" dom lite med P som kom på fika nu ikväll och likaså med S över telefonen.

Och båda var positiva till det, vilket  vi med är såklart.

Så vi får se vad vi kommer fram till mer exakt.


Nu tänkte jag kika lite tv och sen göra natt.

Imorgon väntar jobb och likaså onsdag till torsdag, båda nattpass.

Så inte så att man måste upp tidigt osv, men det är ändå skönt att komma i säng skapligt.

Nu när man lyckats vända dygnet igen.


Så godnatt på er med detta inlägg.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards