En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Jenny - 10 oktober 2015 19:15


Idag när man vakna så var det bara jag och hundarna.

Mamma åkte tidigt imorse för att passa barnbarnen.

Rastade gänget och sen fick det bli kaffe..


Vid lunch så kom mamma och små grabbarna hit för att äta lunch.

Det blev makaroner och köttfärssås, mycket gott.

Sen åkte mamma tillbaka hem med små grabbarna och jag tog en sväng med Baileys.

Tur man har midjebältet nu när man ska vila högerarmen helt, haft någon konstig smärta 3 kvällar irad.

Så dom tror det är en muskel blödning, då det enbart kommer kvällstid och alltså efter att jag ansträngt den.

Så nu är det vila som gäller för den.


 


Efter det så var det dags för mig och Pernilla att åka in till stan för att hämta mammsen.

Blev kaffe och lite prat när vi var hemma igen.

När P hade gått hem så tog vi tjejerna till ängen, vi tog bilen dit för Cockies skull.

Vill ju ej hon ska gå för långt när man är så liten.

Dom fick turas om att vara lösa, då Bella är lite väl snabb och klumpig för lilla Cockie.

Vill ju inte hon ska skada sig liksom.

Så passade vi även på att testa fristående med lill sessan, första gången ute och inte hemma.

Vilket gick kanon, ska bli så kul ta ut denna tjej i vänstervarv sen.


                           


Nu har gänget fått middag och även kvälls rastning, så tänkte ta en dusch.

Sen blir det soffläge.


Bara 6 dagar kvar nu!!!


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards