En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Våren lär ha kommit nu..

Av Jenny - 2 april 2014 09:57



Tyvärr ingen förändring på jobb fronten än iallafall, men har ju iaf juli månad hos "kunden" som jag varit hos tills nu. Känns super trist att man ej har kvar raden och jobbet att gå till varje dag liksom.

Men hoppas på att något av alla man sökt ger utdelning, precis när man vant sig med att ha bra med pengar så var man tillbaka där man var innan liksom.

 

Annars så är det som vanligt, går med Baileys och njuter av att våren är här nu.

Haft kalas väder i flera dagar nu och bara att solen visar sig gör ju att allt känns lättare liksom.

Sen så är det så att sedan i onsdags, den 26/3 så har jag börjat träna och gå på diet.

Nu jävlar ska kilona bort så är det bara och till min hjälp har jag min bror.

Dem 3 första dagarna så hatade jag honom rent ut sagt, han pressade verkligen "skiten" ur mig minst sagt.

Men nu börjar det kännas super kul att ha börjat köra, lördagar är min lediga dag från gymmet och sen även min "ätardag". Dock gällde det ej lördagen som passerade nu, då jag bara hade kört 3 dagar innan.

Men jag var ledig från gymmet, men fick äta dieten då med.

Så kan säga att nu har man börjat längta till denna lördag som kommer, för då får jag verkligen äta precis vad jag vill!!!!!

 

Ja annars så händer det ej så mycket som sagt, eller ja det är väl mycket för att vara jag.

Ska gå till gymmet sen  och ha min "date" med crosstrainern igen.

Måste ju erkänna att jag börjar gilla den, innan så har jag ju nästan spytt av bara tanken på den liksom.

 

Så laddar vi ju för nästa helg då, den 13/4 så är det dags för utställning igen.

Och den vi "taggar" för att förhoppningsvis få med oss den där blå/gula rosetten hem.

Hade varit så nice, för då har han fått 2 av 3.

Så då kan vi egentligen ta en utställningspaus till efter att han blivit 2 år i september.

Finns ju ingen mening att göra som vissa andra som plockar massor med cert innan 2 år, för de behövs ju bara 2 och sen 1 efter dem blivit 2 år liksom. Men alla gör ju självklart som dem vill.

Men jag ser bara att det kostar massa pengar att åka på utställning, så då kan man ju spara dem pengarna och invänta när det börjar gälla något igen liksom.

Tvekar dock ej på att Baileys kommer få sin CH titel, låter kanske kaxigt.

Men så är det enligt mig, han håller standarden och är en snygg och trevlig hane.

Finns ju dem som ser ut som stryk rent ut sagt som fått titeln, så självklart förtjänar han den.

 

Nej nu ska jag fixa lite här hemma, sen skogen med Baileys och så gymmet.

 

Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards