En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

Grymt dålig på blogga just nu...

Av Jenny - 2 mars 2014 09:52



Vet inte vad det är, men jag är super dålig på att blogga just nu.

Kan ju vara för att jag jobbat en del och när jag varit hemma så har jag inte direkt velat sitta vid datorn.

 

Oavsett så har det inte hänt något speciellt heller för den delen.

Med tanke på att jag mest jobbat och annars så har jag hängt med bästa Baileys.

 

Fast i onsdags så var det en speciell dag minst sagt, min älskade lillebror fyllde 30 år!!!!!!!

Vilket gör att man inser att man själv börjar bli till åren minst sagt.

Jag hade ju ledig dag och ärenden att uträtta inne i Hudik, så jag passade även på att då gå upp och ge han sin present och umgås med honom och små pojkarna lite.

Egentligen skulle man ju äta smörgåstårta på kvällen sen, men då det inte är super lätt åka mm.

Så valde jag att fira honom på dagen när man ändå var i stan, sen är jag ingen super fantast av smörgåstårta heller.

Och huvudsaken är ju att man var dit och fira han lite iallafall tycker jag då.

 

 

 

2 år gammal bild detta på oss, men jag tycker den är så fin.

Och är nog typ den enda som finns på oss ihop med.

 

Jo så har jag ju även anmält mig till ännu en utställning, så nu är det årsdebuten den 8/3.

Sen blir det Sundsvall 13e april, efter det så får vi se.

 

 

 

Någonstans hoppas man ju på att han kan göra om årsdebuten ifjol, det hade ju varit så grymt!

Men ett till Cert skulle sitta fint iallafall, för då tar vi en paus tills han blir över 2år sedan.

Vi får helt enkelt se hur det går, men klart man hoppas liksom.

Är ju därför man håller på med detta ju, ännu roligare när man vet att man har en snygg hund i kopplet med.

Oavsett är han ju  världens bästa kompis och skulle tycka om honom lika mycket oavsett.

 

 

 

Så har jag även städat åt mössen, bilden ovanför är grabbarna Chip och Jacksons "hem".

Tror dem stormtrivs med livet, lille Jackson (svart banded) blev ju lite förkyld.

Men det har försvunnit igen så nu är alla pigga och glada igen.

 

 

 

Även tjejerna Vittra och Vilda fick rengjort och lite nytt att fixa med.

Och det kan man ju säga att dem gör, så fort man lägger in lite extra remsor tidningspapper.

Ja då kommer Vittra (den blå) alltid ut och måste börja samla in och fixa med det.

Mycket nöjd med mitt beslut att skaffa mössen, finns säkert dem som säger man är helt galen.

Men och??? Är ju mitt liv och jag bestämmer över det så.

Skulle lätt kunna ha fler, för blir ingen mer hund på minst något år.

Räcker gott och väl med bästa Baileys, han verkar dessutom stormtrivas med att vara ensam hund.

Tror även att jag ska testa ta en kull längre fram sen och se om man kan få fram lite banded möss på egen hand.

 

Nej nu ska jag köra igång en tvättmaskin och se till att få något gjort här hemma.

Haft migrän från helvetet som jag vaknade kl 05 av, så är inte alls pigg.

Men just nu är det borta, men ska ta det lite lugnt så den ej kommer tillbaka.

För hade så ont att jag spydde, vilket inte är minsta roligt.

 

Önskar alla en bra dag.

 

Hugs And Kisses

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards