En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Jenny - 13 februari 2013 18:41



Mamma tränade lite stå med Baileys innan middagen idag.

 

       

 

   

 

 

 

Han har verkligen förstått snabbt vad det är man vill, han är så duktig   .

Fotade honom även på promenaden, då vi tränade på stå då med och även på sitt, stanna kvar.

Gick kanon, han tappade ena örats tejp ute någonstans, så tog bort den andra med när vi kom in.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Så stolt över mina fina kille, han är så lättlärd.

Och öronen ligger fint nu med.

 

Hugs And Kisses

 


Av Jenny - 13 februari 2013 14:31



Men Baileys verkar vara av en annan åsikt för tillfället.

Så han får väl sova en stund till då   .

 

       

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 13 februari 2013 13:36



Igår när vi skulle gå sista svängen innan sovdags, så hade två rådjur passerat på vägen.

Och det tog c:a 2 sekunder, så fick Baileys upp det i näsan.

Han började följa spåren direkt, duktiga lilla killen liksom.

Så detta är något som vi ska ta till vara på och träna mera på.

Då han själv tycker att det är kul liksom, sen är det även kul att träna och lägga spår för matte med.

Så har hört med en vän som jagar om han hade en rådjurs klöv, men han hade ingen.

Men han fick tag på en via kontakter, så det ska bli kul :)..

 

 


 

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 13 februari 2013 01:57

Är sjukt trött men jag kan inte somna. Ligger och tänker på detta med att ställa ut, hade ju en plan klar för mig. Men nu har jag börjat fundera på en sak, är ju så att Baileys är lite vit i höger näsborre. Var mer förr ska tilläggas och nu har tanken slagit mig "att kan han åka ut pga det?".. Då känns det ju liksom onödigt att åka, om det kan sätta stopp liksom. Vore ju super tråkigt..
Kanske måste ge det mer tid ishall och se om det tänker försvinna helt.
Oavsett så kommer han ju alltid vara finast för mig, men då det kostar en del att åka på utställning och så. Vore det ju trist som sagt, om det lilla skulle sätta stopp. Isåfall får vi satsa på spårning helt istället :). Inte fy skam det heller, men ja vi får se. Ska höra mig för lite om vad andra tror.

Bjuder på bilder så ni förstår vad jag pratar om. Den första är för typ en månad sen, den senare hur de ser ut idag.

Hugs and Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards