En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Jenny - 16 februari 2013 19:49



Imorgon ska jag, mamma och självklart Baileys på utflykt.

Vi ska nämligen åka till han som har kenneln där Baileys pappa finns.

Så jag ska då se denna sjukt snygga hund i verkligheten!!!


   

Old Mountain's Shoshoni


Spännande med att få se hur han är, även om jag tror att han är helt underbar.

Har ju redan träffat mamman, när jag hämtade hem Baileys.

Hon var bara en väldans lycklig och glad hund.

Så ska bli kul träffa pappan med, sen så har han även några halvsyskon till Baileys med.

Även Rossica som fött upp Baileys och även har mamman kommer dit.

Hon har ju kvar en bror och sen har hennes mamma en syster kvar, så ska bli kul jämnföra dem med Baileys.

Så ska dem självklart få leka med   .

Sen kan man säkert få lite råd mm med, då han som har kenneln har hållt på sisådär 20 år med rasen.


Vi ska även hämta upp buren, som jag köpte när det var klart att jag skulle köpa Baileys.

Jossan (som köpte H.D aka Heddan av mig har varit snäll och hämtat hem den till sig) så när vi ändå passerar Västerås, så svänger vi in och hämtar upp den med. Så slipper man skicka den med bussgods.


Ska förbi mormor och hälsa på med, får se om hon minns en.

Verkar som hon är rätt dement, men man får ta det för vad det är.

Och det känns ju bra att vara förbi iallafall.


Så sista stoppet blir kyrkogården och minneslunden där min bror ligger.

Även en vän som jag ej sett på kanske 7 år ska möta upp oss där, så det lär ju bli en del tårar och känslor som bubblar upp.

Men ska samtidigt bli så kul att träffa denna person igen, som man i stort sett såg dagligen innan.


Nej nu ska jag och Baileys bädda ner oss i soffan och kika lite tv.

Ska även försöka komma i säng skapligt, då man ska upp tidigt.

Kommer ha med mig kameran, så ska ta en del bilder imorrn med.

Så dem bjuder jag nog på sedan..


Hugs And Kisses



Av Jenny - 16 februari 2013 17:00



 


Tänk att min älskade Baileys redan hunnit med att bli 5 månader gammal ?!

Visst han är ju fortfarande "liten", men samtidigt så börjar han bli så stor.

Han lyfter tex redan på benet när han kissar, har börjat tuffa på sig en hel del i allt som sker nu.




   


Hugs And Kisses  



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards