En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Jenny - 4 augusti 2012 13:16



Suttit och kikat på hoppning hela förmiddagen och den pågår än.

Jens red kanon bra och fick en felfri ritt, medans tyvärr Lisen krashade på hinder nr 2.

 

 

 

Men men sånt som kan hända och hästen Matrix är ju relativt ung än, bara ta nya tag...

Vi har ju fortfarande 2 svenskar kvar som ska starta, varav den som startar sist av dem är Roffe.

 

Är ju som sagt ledig idag och funderar på att ta mig i kragen och bege mig ut i skogen och se om man kan hitta lite svamp. Inte för att jag äter den, men tror mammsen skulle bli glad för det.  Tycker ju dock att det är lite små läskigt att gå själv, då man skulle haft den där hunden liksom. Men vi får se, kanske vågar   .

 

Annars så har jag inget speciellt inplanerat för min ledighet, är ju ledig även imorgon.

Ska nog börja rensa lite och se vad som ska kastas mm.. Man kan ju inte släpa på allt liksom, fattar inte hur man kan spara på så mycket skräp! Som man innerst inne vet man inte kommer använda, men man har svårt att släppa taget om. Men ska nog lyckas kasta lite iaf, hoppas jag...

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 augusti 2012 00:37




Haft en kanon dag på jobbet, ingen stress och det var bara skoj liksom..

Vi var ett bra gäng som jobba idag, mycket skratt mm...   .

Och man kan ju inte bara skriva när det varit negativt liksom, ibland får man ju faktiskt ta fram det positiva med. Känns lite ovant att säga så, då det mest varit ett rent "helvete" denna sommar pga stress mm...

Men nu har det lugnat ner sig och man hinner göra sånt som det absolut inte funnits tid till innan. Så skönt, känns som man ger dem boende mer livskvalite liksom. Och man behöver inte själv känna sig helt slutkörd efter ett arbetspass. SKÖNT!!!

 

Nu är det tyvärr istället såkallad annan personal som drar massa energi istället, och det är fan värre än "jobbiga" boende. Men som tur är, så slipper man snart dessa energi "tjuvar". Vilket jag inte alls klagar över..

Kommer dock att sakna en del som man lärt känna under denna sommar, men som tur är finns mobil och internet. Så man kan ju hålla kontakten oavsett liksom. Även om man inte är på samma ställe sedan.

För hur de än är, så förstår jag efter denna sommar. Varför detta ställe haft problem att behålla sina vikarier och kanske inte heller har det bästa ryktet..

 

Ska även ta ett snack med rekryteringen om vissa saker, får vi se vad dem har att säga.

Så ska jag även in till CUL i veckan som kommer, så får vi se hur det går med det med.

 

Annars så har jag bara tagit det lugnt sedan jag slutade, plockat lite hemma.

Det enda man tänker på just nu är ju att man vill flytta!!

Så less på grannar mm...

 

Nej nu ska jag fortsätta kika på Rocky 4, kanske till och med somnar i soffan   .

 

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards