En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Wiiii ännu mer glad nu :)

Av Jenny - 14 september 2012 19:37



Wiii nu är jag ännu mera glad, ni som läste igår såg ju att jag kommer köpa möbler av Angelica och hennes lilla familj. Och det blev ett köpt till, så nu blir det 700kr som ska deras väg när lönen trillar in..

Men helt klart värt det, jag har ju nämligen suttit och letat runt efter en tv bänk. Då jag idag bara har ett mindre lackbord som den står på, vilket inte alls är snyggt.

Och dem skulle ju sälja den större Expedit hyllan med, alltså denna..

 

  

 

Och eftersom man även kan lägga den ner och inte alls behöver ha den ståendes..
Så valde jag efter en del tänkade och sen även bad dem mäta emellan "hålen", att köpa denna med.

Då dvd mm får plats emellan, så den blir kanon som tv bänk.

Och det är ju helt klart ett bra pris att betala 350 för den, då den ny kostar 699kr..

Så återigen ett stort tack till Angelica med sin lilla familj som ska byta ut möbler hemma, så jag kan få lite "nytt" hemma hos oss nu när jag flyttar..

 

Kommer bli så fint hemma med det som jag eller jag ska säga vi skaffat, då mammsen vart med och bestämt en del med.

Med tanke på att hon faktiskt kommer bo där med en del..

Hon får ju ett eget rum nu liksom..

Super nöjd faktiskt..

Nu vill jag bara flytta, längtar som en tok.

Men det är ju inte så länge kvar, senast den 1:a oktober blir det ju..
För de är faktiskt från den dagen som den är min på papper, så då flyttar jag senast..

Så det så   .

Men jag skulle ju absolut inte klaga om det blev tidigare heller, men det visar sig.

Hyran är redan betald mm, och från den 1:a har jag ingen tv, internet mm i denna lägenhet.

Så då tänker jag ej stanna en sekund till...

 

Imorgon är det jobb som gäller då, 7-13 är det som gäller.

Även lika på söndag, ska bli nice.

Van att vara på denna avdelning, ska dock bli intressant och se om det förändrats något sen senast man var där.

Eller om allt är sig likt, det visar sig som sagt.

Skönt få lite pass, så man får in lite pengar..

 

Nu ska jag slappa vid tvn ett tag, se om det är nå intressant på den.

Och sen ska jag verkligen försöka komma i säng skapligt iallafall..
Vi får se hur de går..

 

Hugs And Kisses

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards