En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Godmorgon..

Av Jenny - 24 juni 2012 07:43



Jaha så var det söndag och man har äntligen ledig dag.

Har lille Patrik här hemma, och han vakna tidigt. Så någon sovmorgon var bara att glömma.

 

 

 

 

Har gått bra att honom, men så fort han inte fått göra som han vill, ja då har han frågat efter pappa och mamma. 

Har suttit och lekt på golvet med sitt lego som jag hade med hem från mamma ( farmor).

Senare på kvällen sen så blev det ett bad och så försökte jag natta honom, men han ville inte alls somna.

Men till slut så, och då såg man att klockan var 22!!!!

Hmm ja inte mycket att göra åt liksom, man kan ju inte tvinga honom att somna. Han har sovit i min säng och det har gått prima det. Han ville ABSOLUT inte sova i barnsängen, och jag var inte alls på humör för att tjaffsa med han om det.

 

 

 

 

Patrik och Joker är ju verkligen bästa vänner, och Joker hann inte mer än komma in så var lilleman där och skulle krama och klappa på honom. Sötnosen liksom, men efter en stund så tyckte Joker det var jobbigt. Hur han än försökte lägga sig, så ville inte lilleman låta honom vara ifred.

Så han valde att gå ut igen och kom sen inte in förrän lilleman somnat .

 

Idag sen när lilleman åkt hem, så ska jag städa. Behövs verkligen, man har ju ingen ork till det när man jobbar hela tiden liksom. Eller jo visst jag har dammsugit, men det behövs torkas och dammas med.

Fast ska nog vila en stund innan, är as trött... 

 

Nu ska jag se om lilleman vill ha lite frukost i magen..

 

Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards