En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Jenny - 3 januari 2017 17:45


Idag passerade termometern återigen -10 sträcket, men det har ändå varit helt ok och det för att solen strålat för fullt.

Varit en lugn dag som sagt, men dom vanliga promenaderna och annars försökt ladda "batteriet" för dygnspass imorgon.

Kroppen känns galet trött och det trots att man varir ledig 1v typ nu.


Vi har annars bara myst inne idag och sett på film som gått på tv.


 


Nästa vecka börjar vi nya schemat på jobbet, känns kanon.

Verkligen ett bra beslut att vi lagt om till mestadels dygnspass för oss alla nu.

Så att man slipper "hattandet" med halv dagar, alla har vi bara ett sådant pass på nya schemat.

Skönt köra ett dugn och sen är man leduig någon dag innan det är dags för nästa.

Lättare för min hundvakt med, som även hon får mer "fritid" från mina fyrbenta så att säga.

Även om hon har sin egen med, men då kan hon lägga orken mer på henne med liksom.


Nej nu ska jag ta en dusch, laga middag och sen blir det soffläge.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards